שאלות ותשובות נפוצות

השירותים שלנו:

- משלוחים נוחים ומהירים באמצעות חברת צ'יטה שליחויות - ראו עלויות משלוח - כאן

איסוף עצמי בחינם , בתיאום מראש ממחסן סייבקס באזור התעשייה כוכב יאיר

החזרות בחינם לפי תנאי תקנון האתר

שירות לקוחות ותמיכה - טלפון 09-8765941

שירות לקוחות ותמיכה - וואטסאפ - 052-628-3949

שאלות ותשובות נפוצות

1. איך אפשר לשלם באתר?

ניתן לשלם באתר בצורה בטוחה ונוחה באמצעות כרטיסי אשראי סטנדרטיים ישראליים מכל הסוגים

2. האם אתם שומרים את נתוני כרטיס האשראי שלי?

התשלום באתר מאובטח ומוצפן בסטנדרט הגבוה ביותר, אנחנו לא שומרים את פרטי האשראי של הלקוחות אף פעם!

3. מה יתרון בהתחברות לאתר על פני אורח מזדמן ?

לקוחות שירשמו לאתר ויתחברו (LOG IN) לאתר ייהנו מתהליך קופה מקוצר ביותר, מעקב הזמנות, איזור אישי לעריכת כתובות ופרטי לקוח ועוד..

4. האם צריך סיסמא לאתר?

לא צריך סיסמא על מנת להיכנס כאורח לאתר.

אם ברצונך להירשם או להתחבר לאתר (LOG-INׁׂ) יש לעשות זאת דרך החשבון שלי

5. איך ניתן לברר מה סטטוס המשלוח של ההזמנה שלי ?

בכל הזמנה באתר אנו מעדכנים את הלקוחות במייל / סמס (על פי בחירתם) על סטטוס קבלת ההזמנה ועל הוצאתה לשילוח .

ניתן לעקוב אחר מצב ההזמנה, לאחר שיצאה מהמחסן שלנו - באמצעות אתר המעקב של צ'יטה שליחויות

6. איך אפשר להחליף פריט שרכשתי באתר?

הפריטים ברכישתך ניתנים להחלפה ולהחזרה על פי תקנון האתר - יש לקרוא בעיון את התנאים הנדרשים

7. מה זה תקן sensore safe ? האם זה קיים במוצרים שבאתר ?

המוצרים שלנו מאפשרים נסיעה בטוחה, מתקדמת ונוחה עם מערכת הבטיחות המתקדמת SensorSafe 2.0 הצמודה לקליפ החזה של תינוקך במושב הבטיחות.

המערכת יודעת להתריע על שכחת ילדים ברכב ישירות לאפליקציה ולטלפון שלך ושל אנשי קשר נוספים.

המערכת תואמת את תקן הבטיחות החדש שייכנס לתוקפו באוגוסט 2021

מערכת התראה זו מקיימת את הדרישות המפורטות בתקנה 83ד' לתקנות התעבורה התשכ"א - 1961

לחצו כאן לכניסה למוצרי sensor safe

8. איך אני יוצר קשר עם השירות והתמיכה של האתר?

ניתן ליצור איתנו קשר במגוון דרכים -

טופס יצירת קשר - לחצו כאן למעבר לטופס

טלפון שירות לקוחות - 09-8765941

וואטסאפ שירות לקוחות - 052-628-3949