שאלות ותשובות נפוצות

השירותים שלנו:

- משלוחים נוחים ומהירים באמצעות חברת שילוח

איסוף עצמי בחינם , בתיאום מראש ממחסן סייבקס באזור התעשייה הצפוני קיסריה (רחוב ברקת 18)

החזרות בחינם לפי תנאי תקנון האתר

שירות לקוחות ותמיכה - טלפון 09-8765941

שאלות ותשובות נפוצות

איך אפשר לשלם באתר?

Group 32

ניתן לשלם באתר בצורה בטוחה ונוחה באמצעות כרטיסי אשראי סטנדרטיים ישראליים מכל הסוגים ובאמצעות מכשירים סלולריים עם תקן NFC

האם אתם שומרים את נתוני כרטיס האשראי שלי?

Group 32

התשלום באתר מאובטח ומוצפן בסטנדרט הגבוה ביותר, אנחנו לא שומרים את פרטי האשראי של הלקוחות אף פעם!

מה יתרון בהתחברות לאתר על פני אורח מזדמן?

Group 32

לקוחות שירשמו לאתר ויתחברו (LOG IN) לאתר ייהנו מתהליך קופה מקוצר ביותר, מעקב הזמנות, איזור אישי לעריכת כתובות ופרטי לקוח ועוד..

האם צריך סיסמא לאתר?

Group 32

לא צריך סיסמא על מנת להיכנס כאורח לאתר.

אם ברצונך להירשם או להתחבר לאתר (LOG-INׁׂ) יש לעשות זאת דרך החשבון שלי

איך ניתן לברר מה סטטוס המשלוח של ההזמנה שלי?

Group 32

בכל הזמנה באתר אנו מעדכנים את הלקוחות במייל / סמס (על פי בחירתם) על סטטוס קבלת ההזמנה ועל הוצאתה לשילוח .

ניתן לעקוב אחר מצב ההזמנה, לאחר שיצאה מהמחסן שלנו - באמצעות אתר המעקב של חברת השליחויות, בכל משלוח שייצא ללקוח - תתקבל הודעת סמס לטלפון שאיתו ביצע את ההזמנה

מה זה תקן sensore safe? האם זה קיים במוצרים שבאתר?

Group 32

המוצרים שלנו מאפשרים נסיעה בטוחה, מתקדמת ונוחה עם מערכת הבטיחות המתקדמת SensorSafe 2.0 הצמודה לקליפ החזה של תינוקך במושב הבטיחות.

המערכת יודעת להתריע על שכחת ילדים ברכב ישירות לאפליקציה ולטלפון שלך ושל אנשי קשר נוספים.

המערכת תואמת את תקן הבטיחות החדש שייכנס לתוקפו באוגוסט 2021

מערכת התראה זו מקיימת את הדרישות המפורטות בתקנה 83ד' לתקנות התעבורה התשכ"א - 1961

לחצו כאן לכניסה למוצרי sensor safe

איך אפשר להחליף פריט שרכשתי באתר?

Group 32

הפריטים ברכישתך ניתנים להחלפה ולהחזרה על פי תקנון האתר - יש לקרוא בעיון את התנאים הנדרשים

איך אני יוצר קשר עם השירות והתמיכה של האתר?

Group 32

ניתן ליצור איתנו קשר במגוון דרכים -

טופס יצירת קשר - לחצו כאן למעבר לטופס

טלפון שירות לקוחות - 09-8765941