חנות סייבקס תל אביב - שעות פתיחה

רחוב הארבעה 28 תל אביב (מגדלי חג'ג')

לניווט באמצעות waze - לחצו כאן
 

שעות פתיחת החנות :

ימי א' - ה' - 10:00-19:00

ימי ו' וערבי חג - 09:30-14:00

 
לחצו כאן לסיור וירטואלי בחנות >> 
 

בחירת עגלות תינוק בתל אביב

כל מי שמתגורר בתל אביב מבין היטב כי עגלה לתינוק חייבת להתאים לצרכים האורבאניים בעיר תוססת. בדיוק למען מטרה זו תוכלו למצוא באתר של חברתנו מגוון עגלות מעולות, מעוצבות, מרשימות ונוחות מאוד, הנותנות מענה למגוון הצרכים של הורים לתינוקות וילדים קטנים בעיר הגדולה.


מאפיינים שונים של עגלות בתל אביב

כמובן שבחירת עגלות תינוק בתל אביב משתנה בין משפחה למשפחה בהתאם לאורחות חייה, העדפות אישיות ומאפיינים ספציפיים נוספים. יחד עם זאת, באופן כללי ניתן לומר כי עגלות כאלו צריכות לענות על מספר קריטריונים בסיסיים. ראשית, עליהן להיות כמובן בטוחות לחלוטין עבור התינוק או הילד, ולשם כך חשוב מאוד לרכוש עגלה מיצרנית רצינית ומוכרת שאפשר לסמוך עליה. אך מעבר לסוגיית הבטיחות שנכונה לכל מקום, בבחירת עגלות תינוק תל אביב בדרך כלל נותנים דגש מיוחד על עיצוב. כיאה לעיר שנמנית על המובילות והידועות בעולם עם אווירה קוסמופוליטית וליברלית, גם בבחירת עגלות שמים דגש על עיצובים חדשניים המקבלים השראה למשל מערי אירופה הגדולות או מאומנויות הרחוב.


מלבד זאת, חשוב מאוד שהעגלה תתאים לסגנון החיים האורבאני. למשל, שניתן יהיה לקפל אותה בקלות בעת הצורך ובעזרת יד אחת בלבד, ושתוכל להתקפל למצבים קומפקטיים המתאימים לרכב עירוני. בנוסף, כדאי לשים דגש על עגלה שקל להתנייד איתה, לרבות אם יש צורך לעלות במדרגות או לפי הגודל של המעלית בבניין או במגדל היוקרה. יחד עם זאת, לעיתים קרובות כדאי לוודא שגלגלי העגלה מאפשרים גם נסיעה נוחה במקומות שאינם מדרכות סלולות, ובדגש על חוף הים התל אביבי.


מעבר לכך, בבחירה של עגלה לתינוק בתל אביב כדאי להתייחס לבולמי הזעזועים, לאפשרויות הכוונון של המשענת, לרמת האוורור, לסיבוב כיוון הנסיעה של הילד, לסוגיית העלויות, לנסיעה בתחבורה ציבורית במידת הצורך, ועוד. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולתת עוד המלצות ופרמטרים לבחירה נכונה.


להתרשמות ממגוון עגלות מתאימות ולהזמנתן אונליין – לחצו כאן