פירוט תנאים תעודת אחריות
תעודת אחריות – מוצרי בטיחות וטיולונים ( טיולונים, סלקל , כיסא בטיחות , בסיס, בוסטר )
לתשומת לבכם, אחריות תחול בקניה ממשווק מורשה בלבד בין אם באונליין או בחנות, ותינתן לרוכשי המוצר המקוריים ובהתאם לתנאי האחריות והתנאים המפורטים מטה.
למען הסר ספק יודגש כי לא תינתן אחריות אם המוצר נקנה אצל משווק שאינו מורשה, מחוץ לגבולות ישראל או מוצר שנרכש כמשומש באופן פרטי. הבהרה: חובה לבדוק ברגע רכישת מוצרי הבטיחות, כי המוצרים תקינים! היה ונמצא פגם, יש לפנות לחברה לא יאוחר מ 48 שעות פתיחת קרטון מוצר הבטיחות.
מוצרי בטיחות של המותג Cybex נושאים שנת אחריות אחת + שנת אחריות אחת מורחבת נוספת (מותנה בהרשמה באתר) בתנאים הבאים:
- שנת אחריות אחת ניתנת עם רכישת המוצר החדש.
- על מנת לקבל שנת אחריות מורחבת נוספת, יש לבצע רישום מלא של פרטי המוצר באתר, וזאת עד 3 חודשים מתאריך הקנייה ולפני השימוש במוצר.
- על מנת לממש את הזכות לאחריות בשנת האחריות יש להציג הוכחת רכישה בדמות חשבונית כתנאי לקבלת האחריות ולכניסתה לתוקף.
- על מנת לממש את הזכות לאחריות בשנת האחריות המורחבת הנוספת יש להציג הוכחת רישום באתר Cybex - יש להדפיס את הקובץ המוכיח את הרישום, בטופס ההרשמה - ובו יש למלא את כל הפרטים הנדרשים למילוי.
אחריות היצרן – תנאי אחריות למוצרי בטיחות מהמותג Cybex
חברת נובל אינפיניטי בע"מ מספקת את האחריות למוצרי הבטיחות של חברת Cybex תחת אחריות, בכפוף לתנאים הבאים:
- תקופת האחריות הינה 12 חודשים מתאריך הרכישה הרשום על חשבונית הקניה.
- מימוש אחריות היצרן תחול אך ורק בארץ הקניה בה נרכש המוצר.
- אחריות יצרן מקנה זכות לשירות ובמפורש לא החלפת או החזרת המוצר.
- נובל אינפיניטי בע"מ תישא בהוצאות ההובלה מהמשווק אצלה נרכש המוצר, כל עוד השירות מכוסה במסגרת אחריות היצרן.
- כדי לקבל שירות במסגרת האחריות, יש לספק לחברת נובל אינפיניטי בע"מ את הפרטים הבאים יחד עם המוצר:
- עותק חשבונית מס של הרכישה, בצירוף שם הלקוח ופרטיו האישיים, פרטי הרכישה, דגם המוצר ותאריך הקניה – יש למלא בבירור ובמדוייק את הפרטים
- תיאור ברור של התקלה או התלונה בנוגע למוצר
- אחריות היצרן אינה ניתנת להעברה. מימוש האחריות רק על ידי הלקוח המקורי שרכש את המוצר
אחריות לא תחול בנסיבות הבאות:
- כלל מוצרי נובל אינפיניטי בע"מ אשר נרכשו אצל משווק שאינו מורשה, ו/או דרך “יד שניה” – לא יינתן מסלול שרות או אחריות.
- פגמים הנובעים מהזנחה או תאונה ו/או כל שימוש או פעולת תחזוקה שאינם מתוארים במדריך למשתמש.
- אם המספר הסידורי המוטבע על גבי המוצר ניזוק, הוסר או נמחק.
- נזק למוצר שמוגדר כשבר.
- נזק למוצר שנגרם כתוצאה מבלאי טבעי.
- נזק ואו תקלה שנגרמה למנגנוני ומכלולי הבטיחות והתפעול.
- נזק שנגרם לבסיס המושב ופגם בתקינותו מכל סיבה שהיא.
- נזק מקורוזיה או חלודה.
- חיבור או התקנה לא נכונים של חלקים מספק חיצוני (צד שלישי) שאינם תואמים למוצר.
- נזק שנגרם כתוצאה מחוסר זהירות או בשוגג, שימוש לא תקין או שימוש ללא זהירות מספקת.
- אחסון / טיפול לא נכון במוצר.
- נזק שנגרם כתוצאה משימוש לא נכון ו/או מחוסר הקפדה על ההנחיות שבמדריך למשתמש.
- נזק שנגרם כתוצאה מתיקונים שבוצעו על ידי אנשים לא מורשים או עקב פירוק לא נאות של המוצר.
- נזק שנגרם כתוצאה מהתקנה שאינה נכונה או לא באמצעות מתקין מורשה
- נזק בשינוע במהלך טיסה או כל אמצעי תחבורה אחר - יש לבדוק את המוצר היטב. במקרה של נזק למוצר יש לפנות מיד בתלונה לחברת התעופה/הובלה.
- נזק וקרעים לריפודים, רצועות, חלקי פלסטיק.
- חוסר שביעות רצון של הלקוח מהמוצר, מבחינת התאמה, משקל, פונקציונליות, צבע או עיצוב.
- מוצר שניזוק כתוצאה מתאונה.
- בטיולונים: כל מטען המחובר לידית או / וגם לחלק האחורי של משענת הגב או / וגם לצדי העגלה יכול להשפיע על יציבות העגלה.
- אסור לתלות על ידית הנשיאה תיקי נשיאה או כל דבר אחר העולה על מרכז כובד העגלה
מוצרי בטיחות הינם מוצרים שמיוצרים בתנאים מיוחדים ותואמים ע"י היצרן תנאים אלה מתקיימים אצל היצרן בלבד והם מחוייבים בסטנדרטים גבוהים ואיכותיים. במקרה של תקלה במוצר בטיחות, הטיפול במוצר כולל פתיחה של מנגנוני המוצר ומכלולי הבטיחות ובדיקתם לעומק. בעת טיפול כזה זה ייתכנו שתי אפשרויות בלבד:
א – בעת האבחנה ו/או תוך כדי הטיפול במוצר בטיחות אנו מזהים כי מדובר בכשל של היצרן או מוצר בעל רכיבים פגומים ו/או חוסרים - במקרה זה תעודת האחריות תקפה ויינתן מוצר חלופי או החזר כספי ללקוח בגין המוצר.
ב - בעת האבחנה ו/או תוך כדי הטיפול במוצר בטיחות אנו מזהים כי מדובר בסיבות אחרות מאשר כשל של היצרן או מוצר בעל רכיבים פגומים ו/או חוסרים – סיבות כגון תפעול לא נכון של הלקוח, נזק כתוצאה משימוש לא נכון , נזק כתוצאה מתאונה או בלאי כתוצאה משימוש לא סביר - במקרה זה תעודת האחריות לא תהיה תקפה, לא יינתן מוצר חלופי ולא יינתן החזר.
הבהרה - לאחר הטיפול של חברתנו במוצר הבטיחות - לא יהיה ניתן להשתמש בו יותר ואנו לא נחזיר את המוצר לצורתו המקורית, וזאת בגלל עצם הטיפול בו שאינו מתקיים בתנאים התואמים לתנאי היצרן, והסיכון למכלולי הבטיחות ורכיבי המוצר השונים הקיימים בו.
חשוב!
תקופת אחריות היצרן עבור המוצר היא 12 חודשים מתאריך הרכישה הרשום על חשבונית המס. שמרו את החשבונית במקום בטוח והכינו ממנה עותק. בכל בקשה במסגרת אחריות היצרן, יש לפנות קודם אל החנות ממנה נרכשה המוצר. נובל אינפיניטי בע"מ שומרת לעצמה את הזכות להפסיק לייצר דגם, צבע, בד, או איבזור. במקרה כזה יוחלף החלק במוצר, צבע או בד דומה, במהלך תקופת האחריות הסטנדרטית, נובל אינפיניטי שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי אחריות היצרן.
------------------------------------------------------------------------------------
תעודת אחריות
לתשומת לבכם, אחריות תחול בקניה ממשווק מורשה בלבד בין אם באונליין או בחנות, ותינתן לרוכשי המוצר המקוריים ובהתאם לתנאי האחריות והתנאים המפורטים מטה.
למען הסר ספק יודגש כי לא תינתן אחריות אם המוצר נקנה אצל משווק שאינו מורשה, מחוץ לגבולות ישראל או מוצר שנרכש כמשומש באופן פרטי.
מוצרי המותג סייבקס נושאים 3 שנות אחריות + שנתיים נוספות על חלקי חילוף בכפוף לתנאים הבאים:
- 3 שנות אחריות ניתנות באופן אוטומטי עם רכישת המוצר החדש.
- על מנת לקבל שנתיים נוספות של אחריות על חלקי חילוף יש לבצע רישום מלא של פרטי המוצר באתר זה, וזאת עד 3 חודשים מתאריך הקנייה ולפני השימוש במוצר.
- על מנת לממש את הזכות לאחריות ב 3 שנות האחריות יש להציג הוכחת רכישה בדמות חשבונית כתנאי לקבלת האחריות.
- על מנת לממש את הזכות לאחריות על חלקי חילוף בשנתיים נוספות יש להציג הוכחת רישום באתר:
- יש להדפיס את הקובץ המוכיח את הרישום ובו כל הפרטים הנדרשים למילוי.
אחריות היצרן – תנאי אחריות למוצרי המותגים סייבקס
חברת נובל אינפיניטי מספקת את האחריות למוצרי חברת סייבקס תחת אחריות, בכפוף לתנאים הבאים:
- תקופת האחריות הינה 36 חודשים מתאריך הרכישה הרשום על חשבונית הקניה. לא תהיה הארכת תקופת האחריות, גם במקרה של ביצוע תיקונים.
- מימוש אחריות היצרן תחול אך ורק בארץ הקניה בה נרכש המוצר.
- אחריות יצרן מקנה זכות לתיקונים ובמפורש לא החלפת או החזרת המוצר.
- נובל אינפיניטי תישא בהוצאות ההובלה מהמשווק אצלה נרכש המוצר, כל עוד התיקון מכוסה במסגרת אחריות היצרן.
- כדי לקבל שירות במסגרת האחריות, יש לספק לחברת נובל אינפיניטי את הפרטים הבאים יחד עם המוצר:
- עותק חשבונית מס בצירוף שם הלקוח בבירור, דגם המוצר ותאריך הקניה
- תיאור ברור של התקלה או התלונה
- אחריות היצרן אינה ניתנת להעברה. מימוש האחריות רק על ידי הלקוח המקורי שרכש את המוצר
אחריות לא תחול בנסיבות הבאות:
- כלל מוצרי נובל אינפיניטי אשר נרכשו אצל משווק שאינו מורשה, ו/או דרך “יד שניה” – לא יינתן מסלול שרות או אחריות.
- פגמים הנובעים מהזנחה או תאונה ו/או כל שימוש או פעולת תחזוקה שאינם מתוארים במדריך למשתמש.
- אם המספר הסידורי המוטבע על גבי המוצר ניזוק, הוסר או נמחק.
- נזק למוצר שמוגדר כשבר.
- נזק למוצר שנגרם כתוצאה מבלאי טבעי.
- נזק מקורוזיה או חלודה על הגלגלים והמרכב.
- חיבור או התקנה לא נכונים של חלקים מספק חיצוני (צד שלישי) שאינם תואמים למוצר.
- נזק שנגרם כתוצאה מחוסר זהירות או בשוגג, שימוש לא תקין או שימוש ללא זהירות מספקת.
- אחסון / טיפול לא נכון במוצר.
- נזק וקרעים לספוגים או לחלקים אחרים.
- חורים או קרעים בריפודים, בצמיגים או חלקי פלסטיק, סוללות, רוכסנים או נורות.
- נזק שנגרם כתוצאה משימוש לא נכון או מחוסר הקפדה על ההנחיות שבמדריך למשתמש.
- נזק שנגרם כתוצאה מתיקונים שבוצעו על ידי אנשים לא מורשים או עקב פירוק לא נאות של המוצר.
- נזק בשינוע במהלך טיסה או כל אמצעי תחבורה אחר. יש לבדוק את המוצר היטב. במקרה של נזק למוצר יש לפנות מיד בתלונה לחברת התעופה/הובלה.
- חוסר שביעות רצון של הלקוח מהמוצר, מבחינת התאמה, משקל, פונקציונליות, צבע או עיצוב.
- מוצר שניזוק כתוצאה מעליה או ירידה במדרגות.
חשוב!
תקופת אחריות היצרן עבור המוצר היא 36 חודשים מתאריך הרכישה הרשום על חשבונית המס.
שמרו את החשבונית במקום בטוח והכינו ממנה עותק. בכל בקשה במסגרת אחריות היצרן, יש לפנות קודם אל החנות ממנה נרכשה המוצר.
נובל אינפיניטי שומרת לעצמה את הזכות להפסיק לייצר דגם, צבע, בד, או איבזור.
במקרה כזה יוחלף החלק במוצר, צבע או בד דומה, במהלך תקופת האחריות של 3 השנים. נובל אינפיניטי שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי האחריות היצרן.