עגלות תינוק הטובות ביותר לחיים אורבאניים

עגלות תינוק הטובות ביותר לחיים אורבאניים

 החיים הדינאמיים בסביבה האורבאנית מעמידים לא מעט אתגרים בפני הורים עם תינוקות וילדים קטנים. בכדי לעמוד באתגרים אלו, מותג העל סייבקס פיתח מספר דגמים מובחרים של עגלות תינוק הטובות ביותר לחיים בעיר, המציעות פתרונות מתקדמים. את העגלות תוכלו לקנות באחת מנקודות המכירה הרבות של המותג ברחבי הארץ או ישירות דרך האתר של המותג, ולקבלן עם משלוח חינם עד הבית ועם אחריות יבואן של שנתיים.

 

עגלה משולבת Priam

 עגלת יוקרה משולבת שלושה באחד Priam הינה עגלת תינוק איכותית  המספקת מגוון פונקציות לחוויית נסיעה נוחה במיוחד להורה ולתינוק כאחד. העגלה המשולבת כוללת אמבטיה מרווחת לצד בסיס מצוין המתחבר עם מתאמים ייעודיים המתאימים לכל סוג של סלקל של המותג, וכן טיולון יציב ונוח במיוחד. כמו כן היא כוללת מגוון פונקציות מתקדמות לרבות פתרון יעיל למדרגות, גלגלי העגלה מתלים מתקדמים המקלים על נסיעה בשטח.

 

וזו רק ההתחלה: העגלה גם מאוד קלה לקיפול ביד אחת לכדי יחידה שטוחה וקומפקטית שנכנסת בקלות לתא המטען של הרכב. היא כוללת מגן גדול משמש עם מקדם הגנה של UPF+50, כיסוי נגד גשם, תא תחתון לאחסון מרווח ביותר ועוד. כמו כן, כטיולון העגלה מאפשרת להפוך כיוון נסיעה, והיא מסופקת עם מגוון מצבי ישיבה לרבות מצב שכבה בזווית של מאה שבעים ושבע מעלות, המתאים לניו בורן. בנוסף, בבילוי בחוץ הגובה של מושב הטילון בהחלט יכול לשמש ככיסא אוכל.

 

עגלה משולבת מיוס 2

 למי שלא מוכן להתפשר על פחות מעגלת תינוק הטובה בעולם כדאי להכיר את דגם מיוס 2 של סייבקס. מדובר בעגלה משולבת שלושה באחד שהינה דור מתקדם בסדרה עטורת פרסים ושבחים, המתפקדת כעגלה מעוצבת ומרשימה עם אמבטיה לוקס מרווחת, טיולון קל משקל דו כיווני ונוח במיוחד, ועם חיבור לאחד מסוגי הסלקל של המותג.

 בין הפונקציות המתקדמות של העגלה תיהנו ממנגנון קיפול מהיר ביד אחת בלבד. כמו כן לעגלה משענת בעלת ארבעה מצבים שגם אותה ניתן לקפל רק ביד אחת, הצללה גדולה עם מקדם הגנה UPF 50, חלון גדול, כיסוי אוורירי ונושם מעולה לימים חמים, לצד ציפוי פנימי רך שקל לחברו לגוף העגלה - מצוין לימים קרירים. וזה עוד לא הכול: גלגלי העגלה מצוידים בבולמי זעזועים, לאמבטיה שני פתחי אוורור ומזרן נושם עם כיסוי מאה אחוז כותנה, והעגלה גם מוצעת בשלל גוונים וצבעי בדים אופנתיים.

 

הזמנת עגלת תינוק איכותית

 הזמנת עגלת תינוק איכותית מוצעת ישירות דרך האתר המתקדם שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות וקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לאחת מנקודות המכירה של מוצרי המותג או צרו קשר עם נציגי סייבקס בישראל בטלפון 09-8765941.