טיולון מומלץ לטיסה

טיולון מומלץ לטיסה

טיולון לטיסה – החופשה מתחילה כאן

מתכננים חופשה בחו"ל בקרוב עם התינוק? לצד השמחה וההתרגשות, ודאי שעולים חששות לגבי ההרפתקה המתקרבת. אם כבר סגרתם טיסה ובית מלון, הגיע הזמן לחשוב איך תתניידו בחופשה הקרובה שלכם. יש לומר כי אחת השאלות החשובות שעולות בקרב הורים רבים היא באיזו עגלת תינוק כדאי להשתמש. מאמר זה יסקור מהו טיולון לטיסות, מהם היתרונות של עגלה מתקפלת למטוס, מהם השיקולים בבחירתה והיכן כדאי לרכוש. 

 

מהי עגלה לטיסה?

אנשים רבים תוהים איזה עגלה אפשר לעלות למטוס? אם כך, טיולון מאושר לטיסה צריך לעמוד בדרישות וההגבלות של הטיסה. מדובר בטיולון קומפקטי וקל משקל אשר נועד להפוך את הנסיעה עם תינוקכם לפשוטה ונוחה. ניתן לקפל אותו בקלות ובמהירות ולאחסנו בתא המטען של המטוס. 

 

מהם היתרונות של טיולון מתקפל למטוס? 

טיולון מומלץ לטיסה בשל מספר סיבות: 

  • יכולת תמרון כאמור, עגלת תינוק לטיסה היא עגלה קלה וקומפקטית, לכן היא תאפשר לכם לנווט ללא מאמץ בין שדות תעופה עמוסים, עמדות בידוק ביטחוניות ומעברי מטוסים צרים. 
  • נוחות וניידות עגלה זו מתקפלת לגודל קטן במיוחד, כך שהיא נוחה לאחסון במקומות צרים, כמו תא במטוס או תא המטען של מכונית. לכן, ניתן לשאת אותה בקלות במהלך הנסיעות המשפחתיות שלכם. 
  • נוחות עגלה זו מעוצבת תוך מחשבה על נוחות התינוק. לעתים קרובות העגלה כוללת מושב מרופד, מצבי שכיבה וישיבה שונים וגגון כדי להגן על התינוק מפני מזג האוויר. 
  • תכונות נוספות עגלות אלה מגיעות בדרך כלל עם תכונות ידידותיות לנסיעות, כמו סלי אחסון לשמירה על פריטים חיוניים בהישג יד, כיסים לאחסון חפצים קטנים ועוד. 
  • בטיחות ואבטחה אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא כמובן נושא הבטיחות. לעגלות אלו שלדה יציבה, חגורות בטיחות ומערכת בלימה, זאת בכדי להבטיח שהתינוק בטוח במהלך הנסיעה.

 

איך לבחור טיולון למטוס? 

בחירת הטיולון הנכון יכולה לעשות הבדל משמעותי בחוויית הטיול עם התינוק שלכם. להלן מספר שאלות שכדאי לתת עליהן מענה בעת ​​בחירת טיולון לטיסה:

  • מהו הגודל והמשקל של הטיולון? חפשו עגלת תינוק קלת משקל וקומפקטית, כך שתוכלו לשאת אותה בשדות תעופה צפופים וכן במקומות שונים במהלך הטיול שלכם. 
  • כיצד הטיולון מתקפל? חשוב לבחור בעגלה עם מנגנון קיפול פשוט ומהיר. המנגנון יאפשר לכם לקפל ולפתוח את העגלה ללא מאמץ, במיוחד כאשר יש לכם זמן מוגבל בו אתם צריכים לנווט דרך אולמות עמוסים בשדה התעופה. יש לומר כי גם אם אתם רוכשים את הטיולון באינטרנט, תוכלו לראות תמונות או סרטונים אשר ימחישו את הקיפול של העגלה. 
  • האם הטיולון קל לניווט? חפשו טיולון עם גלגלים מסתובבים, אשר יקלו על ניווט במקומות צרים ובפינות צפופות. זכרו כי העגלה אמורה לספק נסיעה חלקה ונוחה לתינוקכם, גם על משטחים לא אחידים, כמו אבנים משתלבות, דשא, חול או דרכי עפר .
  • האם הטיולון נוח? חפשו עגלה המציעה מושב נוח עם ריפוד ומצבי ישיבה מתכווננים. ודאו כי ישנו גגון אשר יגן על תינוקכם מפני השמש או גשם קל.
  • עד כמה הטיולון עמיד?  בחרו בעגלה יציבה, אשר בנויה לעמוד בנסיעות. כדאי לבחור בעגלות המיוצרות מחומרים איכותיים, כדי להבטיח שהעגלה תעמוד בפני קשיי הנסיעה. בנוסף, כדאי לוודא כי העגלה עומדת בתקני הבטיחות לטיסה.
  • היכן ניתן לאחסן את הציוד? חופשה משפחתית דורשת היערכות יום יומית. לכן, ודאו כי בעגלה ישנו סל מרווח לאחסון החפצים שלכם ושל תינוקכם. 
  • מהו התקציב הדרוש? חשוב להגדיר מראש את התקציב העומד לרשותכם לקניית הטיולון. חשוב לומר כי ניתן למצוא טיולונים איכותיים בטווח מחירים רחב. 
  • האם הטיולון מומלץ? לפני קבלת החלטה סופית, כדאי לקרוא ביקורות ולבקש המלצות מהורים אחרים שהשתמשו בעגלה לטיסות. התובנות שלהם יוכלו לספק מידע רב ערך שיעזור לכם לבחור נכון. 

 

היכן כדאי לרכוש טיולון לטיסה? 

לאחר שבחנתם את היתרונות השונים, הגיע הזמן לרכוש טיולון לטיסה הקרובה שלכם. כיום, חברות רבות מציעות מגוון רחב של טיולונים מתאימים לצורך זה. יחד עם זאת, המגוון לעיתים עשוי לבלבל. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא את המקום הנכון לרכישת הטיולון:   

  • ניסיון ומקצועיות חפשו חברות בעלות מוניטין, אשר ידועות במוצרים האיכותיים שלהן. לרוב, כדאי לבחור בחנויות המתמחות במוצרי המיועדים לילדים ותינוקות, מאחר והן יציעו  מבחר רחב של עגלות מתאימות.
  • מחיר כדאי להשוות מחירים כדי להבטיח שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר. יחד עם זאת, כדאי להיזהר ממחירים נמוכים במיוחד שעלולים להעיד על מוצרים באיכות נמוכה. 
  • אתר נגיש אם בעבר הייתם צריכים ללכת לחנות הפיזית כדי לרכוש את המוצר, הרי שבעידן הטכנולוגי של היום, ניתן לראות ולרכוש את המוצרים באתר. מובן כי ליד כל מוצר תוכלו לראות מספר תמונות להמחשה, כאשר הטיולון פתוח ומקופל. בנוסף, ישנו מפרט טכני הכולל את מידות ומשקל הטיולון, לאיזה משקל וגיל הוא מתאים ומאפיינים נוספים. שימו לב, אם אתם רוכשים באינטרנט, חשוב לוודא כי המשלוח מגיע לאזורכם. זאת ועוד, יש לברר את זמן האספקה ​​המשוער, כך שהעגלה תגיע בזמן לטיול הקרוב שלכם. 
  • שירות לקוחות אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן שירות הלקוחות. כאשר רוכשים מוצר כמו טיולון, חשוב לקבל מידע מפורט. לכן, בחרו בחנות אשר תעניק לכם שירות אדיב ומקצועי לפני, במהלך ולאחר הרכישה. 
  • המלצות כדאי לבקש המלצות מחברים, בני משפחה או לקרוא ביקורות באינטרנט כדי למצוא את המקום הנכון ביותר לרכישת הטיולון. 

 

טסים לחופשה משפחתית בחו"ל בקרוב? מחפשים אחר הטיולון המושלם? הגעתם למקום הנכון! אצלנו ב- CYBEXתוכלו למצוא מגוון מוצרים שיעניקו בטיחות ונוחות לילדכם בזמן הנסיעה. אנו מאמינים בחדשנות וטכנולוגיה מתוחכמת, אשר מובילה אותנו ליצור מוצרים פורצי דרך, המשלבים עיצוב ברור וייחודי, בטיחות ללא פשרות ופונקציונליות חכמה בכל מוצר. מלבד טיולונים לטיסות, ניתן למצוא אצלנו מנשאים, עגלות תינוק, כסאות בטיחות, בוסטרים ועוד. ניתן למצוא את המוצרים בסניפים של המותג ובנקודות המכירה השונות. בנוסף, תוכלו לרכוש בקלות ובמהירות דרך אתר האינטרנט הנגיש והמוצרים יגיעו עד אליכם. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התייעצות בטלפון 09-8765941 לפרטים נוספים לחצו כאן. 

 

בחזרה לבלוג